CUGET LIBER-blog public românesc!

30/11/2009

Dovada audio: Vîntu vrea Poşta Română


Vă prezentăm astăzi proba audio care demonstrează că încă din 2006 Vîntu lucra intens, prin intermediul amicului său Maricel Păcuraru, pentru a pune måna şi pe Poştă, şi pe patrimoniul UGSR. Interesant este că aceste două obiective, Poşta şi UGSR, alături de CEC, apar şi în cuprinsul notei informative care arată cum lideri marcanţi ai PSD, Ion Iliescu, Adrian Năstase şi Mircea Geoană, au împărţit mogulilor Vîntu, Voiculescu şi Patriciu cåteva hălci importante din economia ţării, în schimbul susţinerii în campania prezidenţială. Uitånd proverbul „dacă tăcea, filosof  rămånea“, Vîntu a intrat în direct la televiziunea sa, în cadrul emisiunii „Ora de foc“, susţinånd în stilul cunoscut că: „În privinţa Poştei, domnule Adrian Ursu şi domnilor invitaţi şi telespectatori, aveţi cuvåntul meu de onoare că nici măcar o clipă nu mi-a trecut prin cap să cumpăr o adunătură de mortar şi ciment. Eu nu sunt speculator imobiliar.

Din acest punct de vedere, Traian Băsescu a dezinformat“. Contrariat de declaraţiile mogulului care-i plăteşte salariul, Ursu l-a întrebat: „Nu s-a auzit foarte bine. O adunătură de mortar şi ciment aţi spus?“. Iar mogulul i-a răspuns pe acelaşi ton superior: „Vă rog? Păi ce înseamnă Poşta? Clădiri. Eu nu cumpăr clădiri. Eu mă ocup de retail. Eu mă ocup doar cu cash. Sunt speculator financiar şi atåt. Punct“. El a pus punct, iar noi continuăm şi vă demonstrăm cum încă din 2006 Sorin Ovidiu Vîntu punea la cale acapararea Poştei Romåne şi a patrimoniului UGSR, spre disperarea asociatului său Maricel Păcuraru, care şi le dorea pentru sine.

Cum minte public Vîntu despre interesele sale faţă de Poşta Română

https://cugetliber.files.wordpress.com/2009/11/clip-audio-10.pdf

Sorin Ovidiu Vîntu controlează de mai mulţi ani Poşta Română, chiar dacă public susţine că aceasta nu este decât „o adunătură de mortar şi ciment“.

În luna septembrie a acestui an, ziarul „Evenimentul Zilei“ dezvăluia că la conducerea Poştei Romåne tocmai a fost numit Tudor Gabriel Bohålţeanu, unul dintre oamenii de casă ai lui Sorin Ovidiu Vîntu, legat stråns de acesta prin Ioan Bohålţeanu, administrator al Petromservice, anchetat de DNA pentru o „modestă“ rambursare ilegală de TVA de 62 milioane EURO.
Totul s-a făcut foarte uşor, prin cumpărarea directorului general al Poştei Romåne şi a liderilor de sindicat momiţi de mogul cu locuri în Consiliul de Administraţie la Realitatea Media, cu excursii, maşini şi haine scumpe:Marius Petcu – preşedinte CNSLR FRĂŢIA – 800.000 de membri, Iacob Baciu– preşedintele Confederaţiei Sindicatelor Democrate din România, în care se regăsesc majoritatea cadrelor didactice – 600.000 de membri, preşedintele Federaţiei Sindicatelor din Chimie şi Petrochimie, Achille Duţu – 65 de sindicate cu 40.000 de membri, Dumitru Costin – preşedintele Blocului Naţional Sindical, 500.000 de membri, şi Ion Popescu – preşedintele Confederaţiei Sindicale „Meridian“, aproximativ 200.000 de membri.

Maricel Păcuraru, unul dintre cei mai apropiaţi parteneri de afaceri ai lui Vîntu din ultimii ani, dezvăluie, într-una din confesiunile sale făcute lui Mihai Iacob, modul în care au fost cumpăraţi doi lideri de sindicat şi cum, ulterior, aceştia au fost puşi în slujba lui SOV chiar de către Maricel Păcuraru. Trebuie precizat că cei doi lideri de sindicat au pus piatra de temelie, alături dePăcuraru, a partidului Blocul Naţional Democrat (BND), transformat ulterior în Uniunea Creştin-Socială (UCS). Confesiunile lui Maricel Păcuraru, pe care le puteţi citi în continuare, fac referire şi la modul în care au ajuns liderii de sindicat în ograda lui SOV, graţie autorului dezvăluirilor. Mai mult,Păcuraru arată cum i-a cumpărat şi i-a manipulat de-a lungul timpului pe liderii de sindicat, în speranţa că va avea un cuvånt de spus pe scena politică romånească. Organele abilitate pot vedea că, practic, Păcuraru se autodenunţă pentru dare de mită întrucåt, potrivit art. 13 din Legea 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea şi sancţionarea faptelor de corupţie, cu modificările şi completările ulterioare: „Fapta persoanei care îndeplineşte o funcţie de conducere într-un partid, într-un sindicat sau patronat ori în cadrul unei persoane juridice fără scop patrimonial, de a folosi influenţa sau autoritatea sa în scopul obţinerii pentru sine ori pentru altul de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite se pedepseşte cu închisoare de la unu la 5 ani“. Visurile de preamărire ale asociatului lui Vîntu în firma Prestige Media Advertising au fost însă spulberate în 2006 chiar de Vîntu, care i-a atras în pånza sa de păianjen pe preşedintele Poştei Romåne şi pe liderii de sindicat, cooptåndu-i în consiliile de administraţie ale firme-lor sale şi în planurile sale de viitor. Prezentăm în continuare confesiunile lui Maricel Păcuraru, reprezentånd transcrierea unui „interviu“ pe care acesta l-a acordat ziarului „Curentul“:

Înregistrarea nr. 1 despre Poştă, Deltă şi Realitatea

https://cugetliber.files.wordpress.com/2009/11/clip-audio-11.pdf

M.Păcuraru: Mă, am construit un proiect în patru ani de zile. Mi l-a futut ăsta-n două luni (n.r. Vîntu). Şi acuma eu vreau într-o lună de zile să rezolv problema? Nuuuu! Am răbdare. N-am avut vacanţă, n-am plecat nicăieri. Mi-am futut tot. Am tăcut din gură. Am dus. Am fost un fel de Tăriceanu. Mi-am luat la puli din toate direcţiile. Şi-am dus-o. Singurul om. Mi-am luat în calcul toate astea. Singurul om cu care pot să m-aliez pe treaba asta e Mihai. De ce? Că nici nu veneam la tine. Mi-ai deschis capul şi mi-ai spus: uite, uite-aşa, uite-aşa. Cånd am văzut şi-n barcă cum s-a pus problema (n.r. este vorba de o întålnire în trei: Mihai Iacob, SOV, Păcuraru, din vara lui 2006).

Că puteam să spun: „Bă, Mihai fabulează şi, auzi, faţă de mine poate să spună orice“. Dar tu i-ai spus în faţă. I-ai spus: „Bă, m-ai chemat la tine-n Deltă cu familia, cu copiii şi tu m-ai futut“. I-ai reproşat. „Da, a fost o rostogolire acolo“ (n.r. este vorba de banii furaţi de Vîntu din BRS în 2001 şi despre plångerea penală depusă de Mihai Iacob tot în 2001). Deci a confirmat-o! Tu nici nu-ţi dai seama cåt bine mi-a făcut el că mi-a dat telefonul ăla şi mi te-a chemat cu mine. Şi a fost în prezenţa mea. Nici nu-ţi poţi da seama cåt bine mi-a făcut. DA? Că eu am fost acolo, că tu puteai să spui multe. Dar au fost confirmate de el. Că te-a chemat în Deltă şi te-a futut cu banii. Acelaşi lucru mi s-a-ntåmplat mie. Da? Eu l-am trimis pe Toader(fostul director al Poştei Romåne trimis recent în judecată de DNA pentru un prejudiciu de peste 4 milioane EURO), eu l-am trimis pe Matei Brătianu, eu l-am trimis pe Doru Costin.

Eu i-am trimis în Realitatea, eu i-am dus acolo şi le-am spus aşa: băi, e prietenul meu. Mergeţi, mă, acolo, mergeţi, mă acolo. Intraţi, mă, în Consiliul de Administraţie la Realitatea. Intră, băi, colo, intră bă, dincolo, am încredere. Şi uite-l acuma. Eu i-am băgat în consiliul de administraţie. I-am dus peste tot, mă. I-am dus în Thailanda, i-am dus în Alaska, i-am dus în Malaezia. Dar unde nu i-am dus eu pe oamenii ăştia. Peste tot. Le-am luat haine, le-am luat maşini, le-am luat la neveste, le-am luat pula mea. I-am băgat în consilii de administraţie. Că nu m-am ferit, i-am spus tot timpul că în proiectul meu am nevoie de un trust de presă. Am fost atåt de cretin. Am fost atåt de dobitoc. Mai bine rămåneam în banca mea.

Înregistrarea nr. 2 despre deputaţii-sindicalişti ai lui Vîntu

https://cugetliber.files.wordpress.com/2009/12/clip-audio-12.pdf

M.Păcuraru: Şi-am spus: bă, dacă dintr-un căcat am făcut cinci deputaţi, bă, de-acum începe să se vadă ceva, începem să fac colo, colo, colo prin sindicate, oamenii privesc la un partid de 7-8%. Cu 7-8% faci multe.

M.I.: O joci.

M.Păcuraru: O joci. Aici mi-era treaba. Aicea o vedeam. Asta-mi era ţinta mea. A venit ăsta lacom. S-a repezit repede, a zis cånd mai scap eu poşta? Cånd măi? L-am dus pe Toader, l-a-mbrobodit, l-a luat pe ungur (n.r. Zsolt Nagy, fost ministru al Comunicaţiilor, trimis în judecată în 2009 de DIICOT în dosarul de trădare şi spionaj). L-a durut în pulă pe ungur, că nu-i în prăvălia lor, nu-i în curtea lor, i-n curtea sindicatelor.

Pe Matei Brătianu şi pe Doru Costin, părerea mea că i-a făcut de cap cu toate că Doru Costin a fost foarteee… Da? Nu ştiu cu ce i-a făcut, dar i-a făcut. Eu i-am trimis acolo. Doru Costin nici nu vroia s-audă de el. Doru Costin a zis: „Maricele, eu nu mă duc. Du-te tu.“ Hai mă, că-i prietenul meu, hai, mă, că-i prietenul meu. Mă, Maricele n-am încredere-n el. Hai mă, lasă mă. Ce, lui Liviu Luca i-a făcut ceva, tu te-aştepţi acuma să-ţi facă. Şi iote unde-i Liviu Luca. Îţi mai dă şi-un căcat. Asta este.

Hai mă, discutăm, hai mă, hai mă, hai mă şi uite ce-a făcut. Şi i-a făcut de cap.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

