CUGET LIBER-blog public românesc!

15/10/2008

Militarii români din stânga Prutului se retrag din Irak

Filed under: Opinii — Alex @ 17:26
Tags: , , , ,

Militarii români din stanga Prutului se retrag din Irak….

Prima data cand am citit nu mi-a venit sa cred ochilor,am crezut ca am halucinatii si am mai recitit inca odata.Am vazut ca intr-adevar merge vorba despre retragerea soldatilor nostri si mi s-a umplut inima de bucurie,pentru prima data vad ca nu ne mai instraineaza prin „basarabeni”si m-am simtit mai român. Nici nu mai am cuvinte,UNIREA e aproape !

sursa : http://www.ziua.net/news.php?data=2008-10-15&id=14446&wrong=1

2 comentarii »

  1. Nici mie nu-mi vine să cred…

    Comentariu de Robintel — 16/10/2008 @ 15:16 | Răspunde

  2. Dapoi eu,am ramas uimit 🙂 Asa si trebuie,si sper ca toti sa ia exemplu.

    Comentariu de Admin — 16/10/2008 @ 21:48 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

