CUGET LIBER-blog public românesc!

18/03/2008

Băsescu-Voronin: părerea lui Constantin Tanase (si a mea !)

Filed under: Opinii — Alex @ 11:58
Tags:

                               stop-voronin.jpg

„Se zvoneşte că V. Voronin, preşedintele declarat al neromânilor din R. Moldova, ar dori o întrevedere cu preşedintele românilor Traian Băsescu, în cadrul summitului NATO de la Bucureşti. Nu dau sfaturi, ci îmi spun părerea. Aşadar, părerea mea este că Băsescu nu trebuie să se întâlnească cu Voronin. Ba mai mult, eu cred că Bucureştiul nu ar trebui să-i permită lui Voronin să intre pe teritoriul României. După atâtea insulte grave aduse de Voronin, personal, României, după atâtea expulzări de diplomaţi şi preoţi români, Bucureştiul trebuie să-l declare persona non grata şi să-i zică: „Net, Ivane”! Vin alegerile, Voronin are nevoie de voturi, de aceea ar dori să mai îndulcească un pic relaţiile cu România, numai că este o vorbă la români: o dată o vede naşul pe aia a finului… Părerea mea”-scrie Constanin Tanase la rubrica „Buna dimineata!” in Timpul de dimineata.

Sunt si eu de acord ,Voronin e cel mai mare dusman al romanilor si socot ca pe buna dreptate Romania trebuie sa-l declare persona non grata pe teritoriul tarii,prea multi si prea mult am suferit noi din cauza lui.Datorita lui si celor care l-au facut presedinte ne-am reantors la timpurile anilor’90 din secolul trecut cand luptam pentru LIBERTATE,INDEPENDENTA,LIMBA ROMANA si TRICOLOR( despre care Voronin a spus ca este drapel fascist si nici pana azi n-a fost pedepsit).

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

